وبلاگ کــــــــارابیز

منتخب درس های استارت بــــاکس


ریفرال مارکتینگ چیست و چطور آن را انجام دهیم؟
اگر بازاریابی را بتوان به جنگ تشبیه کرد در این صورت می توان بازاریابی ارجاعی را جنگ میکروبی نامید. چرا که افکار به سرعت و

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟
بازاریابی درونگرا یک رویکرد استراتژیک و یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ برای ایجاد محتوای ارزشمند است که با نیازهای مخاطبان هدف شما مطابقت دارد

هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ 5 مرحله قیف هک رشد
همه ی ما در تلاشیم که کسب و کارمان را رشد دهیم ، وب سایتمان را عرضه کنیم ، برای رویدادها بلیط بفروشیم یا برای

سئو SEO چیست؟ بهینه سازی موتورهای جستجو + تکنیک های سئو
سئو فرایندی بسیار گسترده است این گستردگی باعث می شود نتوان تعریف یا برنامه ی دقیقی برای آن ارائه داد.هر متخصص و کارشناس سئو می

اصطلاحات استارتاپی: لیست 100 واژه رایج استارتاپی
با توجه به اینکه اصطلاحات استارتاپی به طور مداوم در حرکت هستند، پایداری در درک آنها بسیار حائز اهمیت شده است. برای داشتن یک استارتاپ

برند چیست؟ برندینگ زبان ارتباط کسبوکار با مشتریان
برند تصویری است که مردم از شرکت یا محصول شما در ذهن شان دارند. این تصور مردم از شماست که برند شما را می سازد

تفکر انتقادی چیست؟ + 5 گام تا داشتن مهارت تفکر نقادانه
تفکر انتقادی یک فرایند ذهنی پیچیده است که باعث انعطاف پذیری، عکس العمل مناسب، پیش بینی درست و تصمیم گیری منطقی و درست افراد در

بازاریابی محتوایی چیست؟+ 7 مزیت بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی باعث موفقیت هر نوع کسب و کاری می شود. دقت کنید که گفته شد هر نوع کسب و کاری پس فرقی نمی کند

گیمیفیکیشن چیست؟تحول گیمیفیکیشن در دنیای کسب و کار
در دنیای کسب و کار، بازاریابان گیمیفیکیشن را در طراحی محصولات و خدمات به منظور ارائه تجربه شبیه به بازی برای برانگیختن پاسخ های مثبت