ورود | ثبت نام

کارابیز

مصاحبه با شاهین فاطمی مدیرعامل و هم موسس برندهای درسا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
مصاحبه کارابیز با شاهین فاطمی - هم بنیان گذار و مدیر عامل گروه درسا

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

مدرسه کسب و کار کارابیز افتخار این رو داره که میزبان آقای شاهین فاطمی، مدیرعامل و هم موسس گروه برندهای درسا باشه. گروه برند های درسا که در زمینه سبک زندگی، مد و پوشاک فعالیت میکنه، از خوشنام ترین و پرافتخارترین مجموعه های ایرانه که تنها نماینده رسمی سوارسکی هم هست. در این مصاحبه بسیار جالب از رویای آقای فاطمی برای آینده شرکت و صنعتشون شنیدیم و کلی مبحث مفید از ایشون یاد گرفتیم. میزبان مصاحبه هم، آقای نادر پیروز (PirouzShow) هستند. امیدواریم این بحث براتون مفید باشه و چراغی روشن کنه به سوی آینده موفق شما

شاهین فاطمی کیست؟

شاهین فاطمی در ابتدای دهه 70 شمسی، با همراهی امیر کاظم نور محمدی کارگاه تولید محصولات چرمی خود را راه اندازی کرد. چرم درسا در 10 سال اول فعالیت خود، فقط تولید کننده بود تا در سال 1380 اولین فروشگاه این برند افتتاح شد.

در دهه دوم فعالیت این شرکت، استانداردهای جدیدی برای صنعت چرم و فروش آن توسط درسا ایجاد شد که منجر به پیشرفت بازار و ایجاد یک پایگاه و ذهنیت مناسب در جامعه برای این برند گردید. از حدود سال 89، توسعه خانواده برند درسا در دستور کار قرار گرفت و خیلی زود با مدیریت دقیق و علمی شاهین فاطمی زیرمجموعه های مختلف برند درسا ایجاد شده و وارد بازار شدند.

امروزه خانواده برند درسا یکی از نامهای شناخته شده و پیشرو در بازار کالاهای رده بالای ایران محسوب می شود و با استراتژی چتر برند، چند هزار محصول مختلف در مد، کیف و کفش، لوازم خانه و زیورآلات تحت برند درسا به بازار وارد شده اند.

لاین های مختلف مجموعه درسا:

اگر از این سبک مصاحبه های عمیق دوست دارید تو شبکه های اجتماعی و یا ایمیل برای ما بنویسید تا ما کارآفرین مورد علاقه شما رو بیاریم پای میز. مدرسه کسب و کار کارابیز دوست داره شما رو به جایی برسونه که یه روزی خودتون اون سمت میز بشینید.

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها