ورود | ثبت نام

کارابیز

نقطه سر خط با مهدی ذهیری – بنیان گذار لندین

زمان مطالعه: 2 دقیقه
لندین- مهدی ذهیری . کارابیز

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

تو این قسمت از نقطه سر خط، سراغ مهدی ذهیری بنیان گذار لندین رفتیم که از اهمیت کسب تجربه قبل از راه اندازی استارتاپ برامون میگه و اینکه چطور بتونیم مهارت های مختلف رو کنار هم بچینیم تا به یه نتیجه جذاب برسیم.

شنیدید میگن، امروزه داشتن یه تخصص کافی نیست؟! یا همیشه میپرسن چقدر تجربه کار دارید؟ پیشنهاد میشه مهارت‌ها و تخصصتون تو حوزه‌های مختلف رو بیشتر کنید تا در آینده غافلگیر نشید. مهدی زهیری، بنیانگذار مجموعه‌ی لندین نمونه‌ی بسیار خوبیه از کسی که چند تا مهارت و تخصص رو باهم میکس کرده. اول developer بوده بعد رفته سراغ design الان هم چاشنی digital marketing اضافه کرده به دوتای قبلی. این ترکیب میشه ترکیب برنده.

لندین چی کار میکنه؟

لندین یه استارتاپ جذابه که به کسب و کار ها کمک میکنه سریع، راحت و جذاب برای خودشون لندینگ پیج یا همون صفحه فرود کاربر بسازن و لیدهایی که به سختی تا اینجا کشوندن رو تبدیل به مشتری کنن. بچه های لندین کار خودشون رو اینجوری معرفی می کنند:

همه چی از یک کمپین دیجیتال شروع میشه…

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود می‌خواهید کمپین دیجیتال راه‌اندازی کنید. تا با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیار دارید بتوانید با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید. مهم‌ترین نقطه کلیدی در کمپین شما لندینگ پیج یا صفحه فرود است.

پشت پرده لندینگ پیج شما در یک کمپین دیجیتال

هزینه و زمان زیادی برای ساخت لندینگ پیج توسط تیم خود صرف می‌کنید. در آخر هم ممکن است لندینگ پیج یا صفحه فرود شما بدلیل استاندارد نبودن نرخ تبدیل مناسبی نداشته و مشتریان خود را از دست می‌دهید. یا تمایلی به انتظار زیاد با توجه به حجم کاری تیم فنی ندارید و می‌خواهید بدون مانع کمپین خود را سریع‌تر راه اندازی کنید. تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

کلیک ها رو در لندینگ پیج خودت فرود بیار و به مشتری تبدیلش کن!

در لندین، متناسب با هویت بصری برند و سلیقه خودتون، بدون نیاز به دانش فنی، لندینگ پیج یا صفحه فرود خود را بسازید. بدون استفاده از قالب‌های آماده و تکراری، لندینگ پیج شما کاملا شخصی سازی می‌شود و به هیچ لندینگ پیج دیگری شباهت نخواهد داشت.

وبسایت لندین | مدرسه کسب و کار کارابیز

حالا که با ترکیب برنده مهدی ذهیری آشنا شدید، فکر کردید ترکیب برنده‌ی شما چی میتونه باشه؟

 

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها