ورود | ثبت نام

کارابیز

7 ایده جدید کسب درآمد از اینترنت + آموزش

زمان مطالعه: 7 دقیقه
ایده جدید کسب درآمد از اینترنت

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

در این مقاله 7 ایده جدید کسب در آمد از اینترنت رو گردآوری کردیم. اینترنت معدن طلا که نه ، معدن الماس است. در جنبه های مختلف می توان از آن بهره ها برد. مثلا در آموزش ، اینترنت اقیانوسی از آموزش ها و اطلاعات رایگان در زمینه های مختلف است. مورد دیگر کسب درآمد است. برای کسب درآمد در دنیای مجازی بی نهایت فرصت وجود دارد فقط باید تامل کرد و آنها را دید و با آموزش های مناسب از آن بهره برداری کرد. در ادامه به 7 ایده جذاب اشاره می کنیم:

  • کسب درآمد از اینترنت بصورت دستیار مجازی:

اگر سبک زندگی و لایف استایل شما این است که به برنامه ریزی اعتقاد راسخ دارید، روش های برنامه ریزی و صد البته مهم تر از آن نحوه پایبند بودن به برنامه ها را بلدید و آن تایم بودن خصلتی است که شما را با آن می شناسند، پس می توانید یک دستیار فوق العاده باشید.

چرا که نه ، ویژگی ها و مهارتی که سالها در زندگی شخصی خود آن ها را در خود پرورش داده اید به شغل و درآمد تبدیل کنید یک دستیار مجازی باید برنامه های روزانه ، هفتگی و ماهانه شخص را مرتب کند آنها را از بر باشد و به او یادآوری کند، جلسات و قرار ملاقات ها را تنظیم کند و اهمیت دقیقه ها را بداند. این شغل می تواند منبع درآمد دوم شما باشد. البته که افراد بسیاری در سراسر دنیا شغل اول و آخرشان دستیاری است مثل معاونی که در مدرسه اوضاع را به سامان می کند و مدیر بدون او نمی تواند مدیر خوبی باشد.

  • کسب درآمد از اینترنت با صداپیشگی:

صدای خودت رو دوست داری؟ فکر می کنی می تونی به خوبی یک متن رو دکلمه کنی؟ به درست خواندن جملات بر اساس نشانه های نگارشی مثل مکث کردن به هنگام برای ویرگول مسلط هستی ؟ چه عالی پس شما می تونی گوینده کتاب های صوتی، پادکست و … باشی.

در دنیای کسب و کارها در حال حاضر یک پای ثابتی داریم به نام تولید محتوای عزیز که معرف حضور همگی هست. یکی از روش های تولید محتوا ، محتواهای صوتی است ممکن است یک صاحب کسب و کار علاقه ای به تولید محتوای صوتی با صدای خودش نداشته باشد یا در تیم تولید محتوا کسی با صدای شفاف مثل شما نباشد پس اعتماد به نفس داشته باش و این نعمت خدادادی را به منبع درآمد تبدیل کن.

ممکن است کسی مهارت صداپیشگی داشته باشد یعنی بتواند کودکانه یا به جای یک پیرزن و پیر مرد صحبت کند. به لهجه های مختلف مسلط باشد یا …. پس او می تواند صدا پیشه باشد جای او در تولید انیمیشن ها، تئاترها ، نرم افزارهای قصه گویی آنلاین و … خالی است. این کاری است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید می توانی با این کار هم کسب درآمد از اینترنت داری و هم میتوانی بصورت دورکار کارتو انجام بدی.

7 ایده جدید کسب درآمد از اینترنت + آموزش

  • بنویس و پول بگیر:

در نوشتن متن های خلاقانه تبحر داری؟ هر بار که اینستاگرام رو باز می کنی و برخی کپشن ها رو می خونی دوست داری دایرکت بدی و بگی کاش اینو می نوشتی و اینطور می نوشتی و ….؟ پس خود خودشه ، به راحتی می تونی از کپشن نوشتن برای پیج های مختلف کسب درآمد کنی.

افراد بسیاری هستند که در کار خودشون استادن مشاغلی مثل فروش محصولات و خدمات مختلف اما پای نگارششان بدجور می لنگد. مهارت شما می تونه به این افراد کمک کنه که با کپشن های فوق العاده فالورهای خودشون رو وفادار تر از همیشه نگه دارند و البته شما هم به درآمد خود می رسید این یک معامله ی دو سر سود است.

  • همکاری در فروش اینترنتی:

در سیستم همکاری در فروش شما فقط نقش یک واسطه و معرف را دارید. دیگران را به خرید محصول مورد نظر تشویق می کنید به سایت فروش آنلاین اصلی مثل دیجی کالا لینک می دهید و درصد فروش خودتان را می گیرید.

برای اینکه این کار را انجام دهید باید جایی داشته باشید برای ارتباط با افراد و ترغیب آنها به خرید محصول مورد نظر. مثلا یک پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام که در مورد محصول مورد نظر مثلا مدل جدید گوشی موبایل ، مزایا و معایب آن ، صحبت کنید و سپس لینک خرید از سایت اصلی مثل دیجی کالا قرار دهید تا مخاطبان شما از آن طریق خرید کنند و شما به پورسانت خود برسید، عالی نیست؟ پس Do it… .

  • کسب درآمد از اینترنت با مشاوره تخصصی آنلاین:

مثل بسیاری از کالاهای دیگر که طول عمرشان کوتاه شده لوازم دکور منزل هم با سرعتی بیش از گذشته در خانه ها قدیمی شده و تعویض می شوند.

گسترش فرهنگ سبک زندگی منحصر بفرد افراد را بر آن داشته تا در دکوراسیون منزل خود سلیقه و تفکر منحصر بفرد خود را نشان دهند اما این ها علاوه بر داشتن بنیه مالی به حسن سلیقه و صد البته اطلاعات تخصصی در باب نحوه صحیح ست کردن رنگ ها با هم ، روندهای جدید در مد وسایل منزل، دیزاین های به روز کمد دیواری ، مبلمان ، فرش و … نیاز دارد.

ممکن است در این زمینه تحصیلات آکادمیک و تخصصی داشته یا تنها دوره ای آزاد و کوتاه گذرانده باشید اما به خوبی می توانید:

تشخیص دهید در خانه های عموما آپارتمانی و کوچک امروزی چه رنگ مبل و فرش خانه را بزرگ تر و دلباز تر نشان می دهد یا برای افراد مسن تری که به تازگی دست به بازسازی منزل خود زده اند خرید چه نوع وسایلی معقول تر است که به این زودی ها نخواهند دوباره تعویضشان کنند پس شما بالقوه یک مشاور دکوراسیون هستید.

افراد زیادی هستند که حاضرند بابت تخصص و حسن سلیقه شما پول پرداخت کنند تا در خرید و چیدمان وسایل منزل خود اشتباه نکنند اشتباهاتی که جبرانش چندین برابر حق مشاوره شما هزینه بر می دارد پس تولید محتوا در این زمینه را شروع کنید و توانایی خود را به پول تبدیل کنید. همین امروز شروع کن… .

مهارت و تخصص مشاوره شامل حوزه های مختلف و گسترده ای می شود از جمله مشاوره فرزندپروری که در حال حاضر رونق خوبی دارد. البته که این کار به تخصص و تحصیلات آکادمیک نیازمند است چرا که مشاوره ای که شما می دهید در سرنوشت و شخصیت افراد جامعه اثرگذار است.

پیشنهاد میکنیم دوره های جذاب کارابیز رو از دست ندین برای دیدن دوره های کارابیز اینجا کلیک کنید.

اما اگر تحصیلات مرتبط دارید باید بدانید نیاز نیست حتما استخدام یک کلینیک باشید یا به صورت حضوری کار کنید البته داشتن این رزومه جلب اعتماد کاربران و مشتریان شما را به همراه دارد اما ارائه تخصص شما بر بستر وب هم می تواند مراجعان وفاداری برای شما به همراه داشته باشد که در صورت رضایتشان خودشان به مبلغان رایگان شما تبدیل می شوند.

یکی از انواع مشاوره ، مشاوره سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله در بورس است.

اگر مدتهاست در این بازار فعال هستید و چم و خم آن را می دانید می توانید از پیش بینی های درست خود درباره قیمت طلا، اینکه الان خرید چه سهمی خوب است و چه سهام هایی باید فروخته شوند و مواردی از این دست اطلاعات ارزشمندی هستند که افراد حاضرند بابت آن پول پرداخت کنند. می توانید علاوه بر اینکه در بازار بورس سرمایه گذاری و خرید و فروش می کنید به دیگران هم مشاوره دهید که سرمایه خود را چطور بین سهام های مختلف تقسیم کنند و هر دو سود ببرید.

  • کسب درآمد از اینترنت با طراحی گرافیک:

برخی افراد دنیا را رنگی رنگی دوست دارند و با رنگ ها حالشان خوب می شود وقتی یک کارت ویزیت به دستشان می دهید نگاهش که می کنند با خود می گویند برای کارت ویزیت این شغل فلان رنگ مناسب تر بود و کاش طراحی اش اینگونه بود…. .

علاوه بر این استفاده از اینفوگرافیک ها در ادارات، موسسات و کسب و کارهای مختلف رواج دارد و طراحی آنها خدماتی است که همه به آن نیاز دارند اگر دستی بر آتش طراحی دارید و دیزاین حالتان را خوب می کند ، پس می توانید از طراحی گرافیک در سایت های مختلف فریلنسری، در منزل پول در بیاورید. البته که طراحی کارت ویزیت و طراحی اینفوگرافیک تنها دو مورد از ده ها موردی است که طراحان گرافیک می توانند در آنها فعال باشند. طراحی گرافیک بسیار گسترده تر از این حرف هاست. عجله کن ، جای طراحی های تو در دنیای رنگ ها و طرح ها خالی است… .

  • قلم طلایی:

در یک رشته ی خاص اطلاعات خوبی داری و می تونی درباره آن مقاله بنویسی؟ خیلی عالیه این می تونه یک منبع درآمد همیشگی برای شما باشه چون به نظر نمی رسه تا حداقل هفتاد سال آینده تولید محتوا تعطیل بشه.

قلم طلایی شما هم برای شما پولساز است هم برای کسب و کارهای مختلف فقط کافیه یک دوره آموزشی کوتاه مدت بری یا درباره استراتژی های مختلف تولید محتوای متنی، ریزه کاری های اون و مواردی از این ست اطلاعاتت رو بالا ببری ، نمونه کار تهیه کنی و در سایت های مختلف دنبال یک کارفرما بگردی یا برای آگهی های استخدام نویسنده محتوا درخواست وقت مصاحبه بدی و رزومه بفرستی.

جمع بندی :

کسب درآمد از اینترنت راه های فراوانی دارد ک چندتای آن را در این مقاله بررسی کردیم. به شما پیشنهاد میکنیم به دیگر مطالب و مقالات کارابیز هم سر بزنید.

برای دید مقالات و مطالب پر بازدید کارابیز اینجا کلیک کنید.

  • درآمد غیرفعال به درآمدی گفته می شود که شخص نیازی به کار کردن و فعالیت فیزیکی در ساعات مشخصی برای بدست آوردن پول ندارد ماننده اجاره دادن ملک.
  • برای اینکه بتوانید از فروش دوره آموزشی درآمد کسب کنید باید در حوزه ای این کار را انجام دهید که در آن حرفی برای گفتن دارید.
  • برای موفقیت در کسب درآمد از طریق تهیه و تولید کتاب الکترونیکی سعی کنید موضوعی انتخاب کنید که کتاب های زیادی در آن موضوع وجود نداشته باشد اما از سوی دیگر موضوع کاربردی و مفیدی برای مردم باشد چیزی که به آن نیاز دارند و حاضرند بابت آن پول پرداخت کنند.
  • برای کسب درآمد از تولید محتوا در یوتیوب ، ابتدا تحقیق کنید که چه موضوعاتی در یوتیوب پرطرفدار است که می توانید از پسش بربیایید.

برای تصمیم گیری درباره اینکه کدام نوع درآمد غیر فعال برای شما بهتر است باید این موضوعات را بررسی کنید:

  • مدت زمانی که این کار نیاز دارد
  • میزان سرمایه ای که این کار نیاز دارد
  • علاقه و توانایی شما

معمولا هر چه موانع ورود به یک نوع کار کمتر باشد تعداد رقبای بیشتری در آن کار هستند و احتمال موفقیت کمتر است.

  • برای کسب درآمد در دنیای مجازی بی نهایت فرصت وجود دارد فقط باید تامل کرد و آنها را دید.شما می توانید ویژگی ها و مهارتی که سالها در زندگی شخصی خود آن ها را در خود پرورش داده اید به شغل و درآمد تبدیل کنید.
  • در سیستم همکاری در فروش شما فقط نقش یک واسطه و معرف را دارید. دیگران را به خرید محصول مورد نظر تشویق می کنید به سایت فروش آنلاین اصلی مثل دیجی کالا لینک می دهید و درصد فروش خودتان را می گیرید.
  • مهارت و تخصص مشاوره شامل حوزه های مختلف و گسترده ای می شود. اگر توانایی مشاوره دادن دارید باید بدانید نیاز نیست حتما در جایی به عنوان مشاور استخدام باشید یا به صورت حضوری کار کنید البته داشتن این رزومه جلب اعتماد کاربران و مشتریان شما را به همراه دارد اما ارائه تخصص شما بر بستر وب هم می تواند مراجعان وفاداری برای شما به همراه داشته باشد که در صورت رضایتشان خودشان به مبلغان رایگان شما تبدیل می شوند.
  • مهارت نوشتن و صداپیشگی دو مهارتی هستند که امروزه کسب و کارهای زیادی به آن نیاز دارند و می تواند شغل اصلی یا دوم شما باشد.

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها