ورود | ثبت نام

کارابیز

مصاحبه با علیرضا نظری منش گروه صنعتی نظری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

مصاحبه با علیرضا نظری منش

یکی از مفاهیم جذاب دنیای کسب‌وکار، کسب‌وکارهای خانوادگیه. کسب‌وکارهای خانوادگی به کسب‌وکارهایی گفته می‌شه که بر اساس روابط خانوادگی تاسیس یا اداره میشه. این نوع کسب‌وکارها، معمولا از پدربزرگ به پدر و نوه و… به ارث می‌رسه. برای اشاره به نمونه‌های موفق این نوع کسب‌وکار میشه به LG، فورد، DELL و… اشاره کرد.

یکی از مزایای کسب‌وکارهای خانوادگی اینه که اعضای خانواده معمولاً نقاط مشترک زیادی دارند و ارزش‌های خانواده مشترکه. از طرفی، همه‌ی افراد بیزنس رو از خودشون می‌دونن و با تمام توانشون برای پیشرفت کار تلاش می‌کنن.

اما خیلی از این کسب‌وکارها هم موفق نمی‌شن و زمین می‌خورن. دلیلش هم چالش‌های زیادیه که به دلیل روابط خانوادگی ایجاد میشه. چالش‌هایی مثل فرایند جانشین‌پروری و انتخاب مدیران بعدی. بیزنسی که بتونه از ان چالش‌ها سربلند بیرون بیاد، تجربیات ارزشمند و حرف‌های زیادی برای گفتن داره.

گروه صنعتی نظری، یکی از کسب‌وکارهای خانوادگی بسیار موفق در ایرانه که تونسته با موفقیت تمام این چالش‌ها رو پشت سر بگذاره.
شرکت نظری، بیش از نیم قرن سابقه در زمینه تولید صندلی داره و امروزه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان صندلی در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شه.
برند نظری اولین بار توسط آقای فریدون نظری‌منش راه‌اندازی شد و ما این بار توی کارابیز، سراغ آقای علیرضا نظری‌منش، آخرین حلقه‌ی کسب‌وکار خانوادگی نظری رفتیم تا از تجربیات ایشون استفاده کنیم.

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها