هرچقدر با تیممون فکر میکنیم که اگر به عقب برگردیم چه اصلاحی برای برند انجام میدیم، میبینیم که کاری بهتر از اونی که انجام دادیم وجود نداشته که برای برند نکرده باشیم.
هرچقدر با تیممون فکر میکنیم که اگر به عقب برگردیم چه اصلاحی برای برند انجام میدیم، میبینیم که کاری بهتر از اونی که انجام دادیم وجود نداشته که برای برند نکرده باشیم.
مینزبرگ در باب اهمیت ” تفکر استراتژیک ” می گوید مدیران و کارآفرینانی که تفکر استراتژیک دارند…
عدم موفقیت در جذب سرمایه، استارتاپهای زیادی را با مشکل مواجه کرده و حتی تا مرز شکست…
ارائه به سرمایه گذار یک نمای کلی واضح مختصر و در عین حال آموزنده از کسب و…