هرچقدر با تیممون فکر میکنیم که اگر به عقب برگردیم چه اصلاحی برای برند انجام میدیم، میبینیم که کاری بهتر از اونی که انجام دادیم وجود نداشته که برای برند نکرده باشیم.
هرچقدر با تیممون فکر میکنیم که اگر به عقب برگردیم چه اصلاحی برای برند انجام میدیم، میبینیم که کاری بهتر از اونی که انجام دادیم وجود نداشته که برای برند نکرده باشیم.
تو مجموعه ویدئوهای نقطه سر خط، ما مصاحبههای جذاب از کارآفرینها و بنیانگذاران استارتاپها براتون آماده کردیم….
طرز نوشتن پرامپت یا درخواست های ما از هوش مصنوعی (مانند ChatGPT) میتواند پاسخ های خیلی متفاوتی…
در دنیای کسب و کار، بازاریابان گیمیفیکیشن را در طراحی محصولات و خدمات به منظور ارائه تجربه…