ورود | ثبت نام

کارابیز

نقطه سرخط با امیر بادامی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نقطه سرخط با امیر بادامی

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

تو مجموعه ویدئوهای نقطه سر خط، ما مصاحبه‌های جذاب از کارآفرین‌ها و بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها براتون آماده کردیم. توی این ویدیوها بنیان‌گذاران از تجربه‌های سخت و شیرین‌شون و مسیر رشدشون برای ما میگن.

مصاحبه‌هایی خودمونی، ساده و تاثیرگذار که میتونه راهنمای خیلی از ما باشه که تازه اول مسیر هستیم و می‌خوایم کارمون رو شروع کنیم.

مجموعه رسانه‌ای ایرانما، در زمینه مشاوره و مدیریت رسانه، تولید و بازاریابی محتوا، ساخت تیزرهای تلویزیونی، پوشش رسانه‌ای همایش و رویداد و طراحی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کنه. ایرانما تا به امروز و با گذشت ۳ سال از فعالیتش افتخار همکاری با حدود ۳۰ مجموعه بزرگ و کوچک و نام‌آشنا رو داره که به هریک از اون ها با توجه به اهداف و نیازهای سازمانی خدمات متفاوتی را در سطوح کیفیتی عالی ارائه کرده. اون چیزی که ایرانما رو از رقباش متمایز می‌کنه ارائه خدمات باکیفیت اما مقرون به‌صرفه برای مشتریانشه.

امیر بادامی، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ ایرانما در این قسمت از نقطه سرخط مهمان کارابیز بود تا برامون از اهمیت “علاقه” در انتخاب شغل صحبت کنه. آقای بادامی معتقده کسی می‌تونه یه استارتاپ رو راه‌اندازی کنه که بتونه خوب بیزنس رو تحلیل کنه و ارزش جدیدی خلق کنه.

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها