ورود | ثبت نام

کارابیز

خدمات آموزش سازمانی

ضرورت آموزش سازمانی


در گذشته تصور می‌شد که زمان یادگیری با زمان کارکردن و زندگی کردن جدا از همدیگه هستن و بنابراین آموزشی موثر به نظر می‌رسید که قبل از شروع به کار به افراد داده می‌شد. طبق این تصور، افراد زمانی از زندگیشون رو به یادگیری اختصاص می‌دن و بعد از اون وارد مرحله‌ی زندگی و کار مولد و سودمند می‌شن و از لحظه‌ای که کار و زندگی شروع می‌شه، دیگه زمانی برای یادگیری نیست!
این نوع تفکر، امروزه منسوخ شده و آموزش و پرورش با زندگی افراد همراه شده و از اون‌جایی که خیلی از صاحب‌نظران معتقدن «منابع انسانی» سرمایه‌های اصلی هر سازمانی هستن، از مدیران و کارآفرینان پیشرو دعوت می‌کنیم دست در دست کارابیز، در مسیر آموزش و پیشبرد اهداف تربیتی نیروی انسانی مجرب، قدم بردارن.
خدمات آموزش سازمانی
پخش ویدیو
خدمات آموزش سازمانی
پخش ویدیو

مزایای آموزش‌های سازمانی کارابیز

به کمک این پنل امکان تعریف و ارزیابی رفتار آموزشی پرسنل، نظارت بر روند پیشرفت، تخصیص دروس مختلف به افراد یا گروه‌ها، ارزشیابی و تعریف پروموشن در اختیار مدیران سازمان قرار می‌گیرد.

به محض تهیه دوره‌ها، بهبیش از 50 سرفصل آموزشی سازمانی در چهار حوزه مهارت‌های نرم، مهارت‌های کسب‌وکاری، مهارت‌های نرم‌افزاری و مهارت‌های کارآفرینی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید دروس موردنظر را به افراد یا تیم‌های مختلف اختصاص بدهید.

درگذشته به دلیل دشوار بودن برگزاری دوره‌های آموزش سازمانی و همچنین هزینه‌بر و زمان‌بر بودن آن، درصورت برگزاری هر دوره آموزشی، از تعداد زیادی از پرسنل خواسته میشد در آن دوره شرکت کنند! اما به کمک کارابیز شما می‌توانید دروس اختصاص داده شده به هر شخص و هر تیم را دقیقا متناسب با نیازهایش تعیین کنید و آموزشی هدفمند و اثربخش را برای پرسنل خود به ارمغان آورید.

دغدغه‌هایی مثل هماهنگی با استاد مجرب، هماهنگی با تمام پرسنل برای حضور در یک روز، تعطیل کردن یک روز کاری جهت آموزش پرسنل، سنجش میزان یادگیری پرسنل و میزان مفید بودن دوره و… کارابیز برای حل تمام این مشکلات و دغدغه‌ها راه‌حل دارد!. کافیست پشت صندلی خود نشسته و وارد پنل خود شوید و از تمام امکانات آموزشی کارابیز استفاده کنید.

مدرسه کسب‌وکار کارابیز با تکیه بر تجربیاتش در حوزه آموزش، تلاش کرده تمام نیازهای یک سازمان در زمینه آموزش رو با طراحی پنل اختصاصی و تعریف دوره‌های ضروری برطرف کنه.
برای اطلاعات بیش‌تر درمورد خدمات آموزش سازمانی کارابیز، کاتالوگ زیر رو دانلود کنید.

دسترسی به نسخه دمو آموزش سازمانی

برای داشتن یک تجربه جدید از آموزش سازمانی و آشنایی بیش‌تر با پنل مدیریتی آموزش سازمانی کارابیز، این فرم رو پر کنید تا در اولین فرصت، نسخه دمو پنل رو در اختیارتون قرار بدیم.

سوالات متداول

خدمات آموزش سازمانی

سازمان من باید ازبین دوره‌های کارابیز دوره‌هاش رو انتخاب کنه؟ یا می‌تونیم دوره‌های جدیدی تعریف کنیم؟

توی کارابیز دوره‌های کسب‌وکاری متنوعی در چهار حوزه مهارت‌های نرم، مهارت‌های کسب‌وکاری، مهارت‌های کارآفرینی و مهارت‌های نرم‌افزاری داریم که می‌تونید از این دوره‌ها استفاده کنید و یا بنا به درخواستتون، سفارش تهیه دوره‌های جدید و اختصاصی سازمانتون رو به ما بدید تا ما با استفاده از امکانات استودیویی و در پلتفرم اختصاصی کارابیز، این دوره‌ها رو در اختیارتون قرار بدیم.

خدمات آموزش سازمانی

چه اساتیدی در کارابیز تدریس می‌کنن؟

ما تلاش کردیم اساتیدی رو دعوت کنیم که علاوه بر دانش تئوری قوی، تجربیات عملی قابل توجهی هم در فضای کسب‌وکار داشته باشن و بهترین‌های حوزه خودشون باشن اما شما می‌تونید باتوجه به نیاز سازمانتون، دوره‌هایی که سفارش می‌دید رو با اساتید موردنظرتون ضبط کنید.

خدمات آموزش سازمانی

چطور می‌تونیم میزان یادگیری پرسنل رو ارزیابی کنیم؟

پنل اختصاصی‌ای در اختیار شما قرار می‌گیره که از طریق اون می‌تونید سرعت پیشرفت پرسنل رو ارزیابی کنید. همچنین با تعریف آزمون، می‌تونید میزان یادگیری پرسنلتون رو بسنجید.

خدمات آموزش سازمانی

چطور می‌تونم پنل مدیریتی کارابیز رو ببینم؟

با پر کردن فرمی که در وسط همین صفحه قرار داده شده، نسخه دمو پنل مدیریتی آوزش سازمانی کارابیز در اختیارتون قرار داده میشه.

اگر هنوزم چیزی هست که دوست دارید راجع بهش بدونید
از این‌طریق با ما در ارتباط باشید

دسترسی به نسخه دمو آموزش سازمانی

برای داشتن یک تجربه جدید از آموزش سازمانی و آشنایی بیش‌تر با پنل مدیریتی آموزش سازمانی کارابیز، این فرم رو پر کنید تا در اولین فرصت، نسخه دمو پنل رو در اختیارتون قرار بدیم.

لطفا فرم زیر را پر کنید