ورود | ثبت نام

کارابیز

علیرضا بیطرفان

بنیان گذار آژانس تبلیغاتی نوند

مصاحبه

برای مشاهده ویدئوی مصاحبه کارآفرین روی تصویر کلیک نمایید.

علیرضا بیطرفان

علیرضا بیطرفان از سال ۱۳۷۵ تا کنون به عنوان مدیرعامل در شرکت تبلیغاتی نوند ندای آسیا فعالیت دارد. او در ابتدای ورود به دانشگاه، در رشته مهندسی کامپیوتر مشغول به تحصیل شد. اما به خاطر علاقه زیاد به فضای هنر، تصمیم گرفت برنامه کاریش  رو در حوزه تبلیغات پیش ببرد. ورود او به بازار کار با ۶ ماه فعالیت در حوزه چاپ شروع شد. در سال ۱۳۷۵ او تصمیم گرفت آژانس تبلیغاتی نوند رو تاسیس کند.

دانشی که از گذروندن دوره‌های مدیریتی مثل MBA بدست آورده بود، کمک کرد تا بتونه در سال ۱۳۸۷ از شرکا جدا بشه و این یک شروع تازه برای این شرکت تبلیغاتی بود. آژانس تبلغاتی نوند ندای آسیا هم‌ اکنون به عنوان مجموعه‌ای نوآور و پیشرو در صنعت تبلیغات در حال فعالیت ست.همکاری با شرکت‌های معتبری مثل دیجی کالا، تخفیفان، تپسی، و سامسونگ جزو سوابق کاری این شرکت محسوب می‌شود. رفته رفته این شرکت توسعه پیدا کرد؛ در حال حاضر فعالیت با شرکت‌های بین‌المللی بزرگی مثل Red Bull، ایرلاین قطرو تگ هویر در کارنامه این مجموعه به چشم می‌خورد.

از خدمات این شرکت می‌تونیم به مشاوره‌، تحقیق و توسعه، مدیریت رسانه، برگزاری رویداد، تبلیغات محیطی و پخش آگهی‌های تلویزیونی،  اشاره کنیم.

نگاهی به فعالیت های علیرضا بیطرفان:

  • بنیانگذار آژانس تبلیغاتی نوند

برای دیدن لیست کامل دوره های مدرسه کسب و کار کارابیز روی دکمه زیر کلیک کن