مصاحبه با شهروز شفیعی مشاور برند و بازاریابی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مصاحبه با شهروز شفیعی مشاور برند و بازاریابی

 

توی دنیای شلوغ و پرسرعت امروز، گاهی یک هدف برای خودمون تعیین می‌کنیم و با تمام توان به سمت اون هدف حرکت می‌کنیم. اما وقتی به اون هدف رسیدیم، می‌فهمیم اصلا از اول هدف اشتباهی رو انتخاب کرده بودیم!
این بار رفتیم سراغ آقای شهروز شفیعی، مشاور برند و بازاریابی. آقای شفیعی از مهندسی صنایع دانشگاه آزاد، تا رشته مدیریت بازرگانی در استرالیا، از یه کار پردرآمد در استرالیا تا رشته روانشناسی در آمریکا رفتن و دنبال هدفشون گشتن. کسی که به گفته‌ی خودش از کودکی دوست داشته «خفن» بشه و برای این هدفش کلی تلاش کرده اما وقتی به هدفش رسیده، احساس کرده این اون چیزی نبوده که می‌خواسته!
داستان پر فراز و نشیب آقای شهروز شفیعی، از روزهایی که شغل بسیار پردرآمدی داشتن تا روزهایی که حقوق بیکاری از دولت می‌گرفتن و تلاششون برای پیدا کردن مسیر حقیقی زندگیشون، واقعا شنیدنیه.
ازطرف دیگه آقای شهروز شفیعی تجربیات زیادی در کار با بیزنس‌ها و استارتاپ‌ها داشتن و توی این مصاحبه از زبون ایشون می‌شنویم که عامل شکست یا موفقیت یک کسب‌وکار چیه.
این مصاحبه تجربیات خالص یک شخص موفقه و قرار نیست حرف‌های کلیشه‌ای توش بشنوید. پس این مصاحبه رو از دست ندید.

پیشنهاد کارابیــــــز

راه اندازی استارتاپ- استارتاپ چیست؟- استارت آپ

استارتاپ چیست؟ + 8 مرحله تا راه اندازی استارتاپ موفق

استارتاپ استارتاپ، شاید مسیریست که شما رو به جایگاهی که لایقش هستید برسونه،هیچ کدام از شما نمی…

بازاریابی عصبی-نورومارکتینگ-بازاریابی حسی

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی چیست؟+ 6 تکینک آن

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی نوعی بازاریابی است که می خواهد ازعلوم اعصاب و روانشناسی کمک بگیرد تا…

مدیریت ارتباط با مشتری_ CRM چیست؟_

CRM چیست؟ نقش مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کار

CRMیا مدیریت ارتباط با مشتری یک فرایند کسب و کار است که روی مشتریان متمرکز شده است.برقراری…