هرچقدر با تیممون فکر میکنیم که اگر به عقب برگردیم چه اصلاحی برای برند انجام میدیم، میبینیم که کاری بهتر از اونی که انجام دادیم وجود نداشته که برای برند نکرده باشیم.
مصاحبه با دکتر مهرداد عالیپور بنیانگذار و مالک برند پنتر
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پیشنهاد کارابیــــــز
ریفرال مارکتینگ چیست و چطور آن را انجام دهیم؟
اگر بازاریابی را بتوان به جنگ تشبیه کرد در این صورت می توان بازاریابی ارجاعی را جنگ…
بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟
بازاریابی درونگرا یک رویکرد استراتژیک و یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ برای ایجاد محتوای ارزشمند است…
مهارت ارتباط موثر چیست و چه اهمیتی دارد؟(11 اصل ارتباط موثر)
مهارت ارتباط موثر، کیفیت زندگی ما را تعیین می کند. اگر بخواهیم زندگی آرام و لذتبخشی را…