مصاحبه با رامین جوانرود مدیرعامل و بنیان‌گذار برند بادی اسپینر

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مصاحبه با رامین جوانرود

این‌بار رفتیم سراغ آقای رامین جوانرود، بنیان‌گذار و مدیرعامل برند بادی‌اسپینر (شرکت تن ریس).

بادی اسپینر

بادی اسپینر فعالیت خودش رو از سال 1386 آغاز کرد و در ابتدا متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک آقایان بود و رفته رفته پوشاک بانوان هم توسط این برند طراحی و تولید شد. بادی اسپینر که همواره تلاش کرده تا پوششی اصیل و در عین حال همگام با مد روز جهان رو روانه بازار مد و پوشاک کنه؛ امروزه با بیش از 10 سال سابقه در صنعت مد و پوشاک و 43 شعبه فعال در سراسر ایران، به یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی تبدیل شده. آقای جوانرود که بیش از 25 سال فعالیت و تجربه حرفه‌ای در حوزه ریتیل پوشاک و توسعه تیم‌های متخصص در این زمینه دارن، توی این مصاحبه از تجربیات موفقیت و شکستشون برامون می‌گن و توضیح می‌دن ایده‌ی بوجود اومدن بادی‌اسپینر چطور به ذهنشون رسید و چطور برای فروش تولیداتشون، تک به تک شهرهای ایران رو به طور حضوری رفتن. آقای جوانرود معتقدن که :
«وقتی داری کالای باکیفیت به مشتری می‌دی داری حقش رو بهش می‌دی و باید فکر کنی ببنی فرای کیفیت چه ارزشی برای مشتری خلق می‌کنی؟»
با دیدن این ویدیو می‌تونیم کلی نکته کاربردی از یک کارآفرین موفق یاد بگیریم و مسیر موفقیت خودمون رو توی ذهنمون واضح‌تر کنیم.

پیشنهاد کارابیــــــز

ارائه به سرمایه گذار-فایل pitch deck

0 تا 100 ارائه به سرمایه گذار+ویژگی های یک Pitch deck خوب

ارائه به سرمایه گذار یک نمای کلی واضح مختصر و در عین حال آموزنده از کسب و…

بازاریابی عصبی-نورومارکتینگ-بازاریابی حسی

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی چیست؟+ 6 تکینک آن

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی نوعی بازاریابی است که می خواهد ازعلوم اعصاب و روانشناسی کمک بگیرد تا…

مدل کسب و کار-بوم مدل کسب و کار-انواع مدل کسب و کار

مدل کسب و کار چیست؟ | 4 فرق بوم ناب با بیزینس مدل

مدل کسب و کار را می توان “طرح واره ای” از چگونگی عملکرد یک سازمان در نظر…