نقطه سرخط با امیر بادامی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تو مجموعه ویدئوهای نقطه سر خط، ما مصاحبه‌های جذاب از کارآفرین‌ها و بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها براتون آماده کردیم. توی این ویدیوها بنیان‌گذاران از تجربه‌های سخت و شیرین‌شون و مسیر رشدشون برای ما میگن.

مصاحبه‌هایی خودمونی، ساده و تاثیرگذار که میتونه راهنمای خیلی از ما باشه که تازه اول مسیر هستیم و می‌خوایم کارمون رو شروع کنیم.

مجموعه رسانه‌ای ایرانما، در زمینه مشاوره و مدیریت رسانه، تولید و بازاریابی محتوا، ساخت تیزرهای تلویزیونی، پوشش رسانه‌ای همایش و رویداد و طراحی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کنه. ایرانما تا به امروز و با گذشت ۳ سال از فعالیتش افتخار همکاری با حدود ۳۰ مجموعه بزرگ و کوچک و نام‌آشنا رو داره که به هریک از اون ها با توجه به اهداف و نیازهای سازمانی خدمات متفاوتی را در سطوح کیفیتی عالی ارائه کرده. اون چیزی که ایرانما رو از رقباش متمایز می‌کنه ارائه خدمات باکیفیت اما مقرون به‌صرفه برای مشتریانشه.

امیر بادامی، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ ایرانما در این قسمت از نقطه سرخط مهمان کارابیز بود تا برامون از اهمیت “علاقه” در انتخاب شغل صحبت کنه. آقای بادامی معتقده کسی می‌تونه یه استارتاپ رو راه‌اندازی کنه که بتونه خوب بیزنس رو تحلیل کنه و ارزش جدیدی خلق کنه.

پیشنهاد کارابیــــــز

هک رشد چیست؟

هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ 5 مرحله قیف هک رشد

همه ی ما در تلاشیم که کسب و کارمان را رشد دهیم ، وب سایتمان را عرضه…

تحقیقات بازار market research چیست؟

تحقیقات بازار(Market research) چیست؟ + 7 نکته مهم آن

تحقیقات بازار ابزار بازاریابان برای تصمیم گیری بهتر است و باعث افزایش قدرت رقابتی سازمان و بهبود…

شاخص کلیدی عملکرد KPI

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست؟چراغ راهنمای کسب و کارها

در این مقاله درباره اهمیت و ضرورت شاخص کلیدی عملکرد KPI و فرایند آن در کسب و…