استارت باکس کارابیز
استارت باکس کارابیز فاصله تو رو تا کار جدیدت، رسونده به 90 ساعت، توی این دوره مهارت هایی رو یاد میگیری که باهاشون می تونی مسیر شغلی بهتری پیدا کنی یا خودت وارد دنیای کارآفرینی بشی. استارت باکس کارابیز، 15 درس از دنیای کسب و کار، دنیای کارآفرینی و مهارت های نرمه. 13 تا درس رو برات انتخاب کردیم، 2 تا درس رو هم تو از بین درسهای اختیاری برمیداری. محتوای استارت باکس 180 روز در اختیار شماست تا بتونید این درسها رو ببینید و یاد بگیرید. برای راحتی شما، ما 15 درس رو به سه استپ 5 تایی دسته بندی کردیم. پیشنهاد میدیم هر هفته 1 ساعت از درس های اون استپ رو تماشا کنید.
نورومارکتینگ و کاربرد آن در فروش
درباره درس
مارکتینگ و فروش همواره در طول تاریخ موضوع مهمی بوده. سنگ بنای چرخه اقتصادی و کسبوکارها بر پایهی فروش گذاشته شده و به همین دلیل رقابت زیادی در این حوزه وجود داره. برای اینکه بتونیم توی این رقابت پیروز بشیم لازمه که دانش به روزی داشته باشیم. نورومارکتینگ یکی از به روزترین دانشها در این زمینهس.
در نورومارکتینگ به این میپردازیم که تصمیم خرید در مغز مشتری چطور شکل میگیره، ساختارهای مغز انسان چطور عمل میکنه و کاربرد شناخت این ساختار در فروش چیه. نقش قسمت ناخودآگاه در تصمیم گیری خریدار چیه و چطور میتونیم به ناخودآگاه مشتری دسترسی داشته باشیم.
دیدن این دوره به شما یک دانش خیلی مدرن میده که میتونید باهاش در مسیر شغلی پیشرفتهای چشمگیری داشته باشید.
استاد : مجید مجیدی

- کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک
- عضو هیئت علمی مدرسه عالی کسبوکار ماهان
- مدیر گروه دورههای فروش مدرسه عالی کسبوکار ماهان
- دبیر سرویس کسب وکار مجله موفقیت
- مترجم سه عنوان کتاب و نویسنده بیش از ۶۰ مقاله در مجلات داخلی
- مشاور مورد تایید سازمان نظام روانشناسی در حوزه مشاوره شغلی
- عضو هیئت علمی مرکز آموزش و مشاوره کسب وکار آوان
- عضو تیم مشاوران توسعه اشتغال وزارت کار در استان قم
- همکاری با بیش از ۶۰ برند خصوصی و دولتی
- تدریس و سخنرانی در بیش از ۱۳۰ رویداد آموزشی
- بیش از ۹ سال سابقه مشاوره و تدریس
سرفصل ها
- تعارض منطق و هیجان در تصمیمات مشتریان
- ساختار سه لایه ی مغز: بررسی مغز قدیم
- ساختار سه لایه مغز: بررسی مغز
- نمونه هایی از چگونگی تصمیم گیری بخش ناخودآگاه مغز مشتریان
- قلاب های مغز قدیم
- داستانگویی: ابزار طلایی ترغیب ناخودآگاه
نورومارکتینگ و کاربرد آن در فروش

درس های استارت باکس

مشاهده ی تمام دروس کارابیز

مارکتینگ و فروش همواره در طول تاریخ موضوع مهمی بوده. سنگ بنای چرخه اقتصادی و کسبوکارها بر پایهی فروش گذاشته شده و به همین دلیل رقابت زیادی در این حوزه وجود داره. برای اینکه بتونیم توی این رقابت پیروز بشیم لازمه که دانش به روزی داشته باشیم. نورومارکتینگ یکی از به روزترین دانشها در این زمینهس.
در نورومارکتینگ به این میپردازیم که تصمیم خرید در مغز مشتری چطور شکل میگیره، ساختارهای مغز انسان چطور عمل میکنه و کاربرد شناخت این ساختار در فروش چیه. نقش قسمت ناخودآگاه در تصمیم گیری خریدار چیه و چطور میتونیم به ناخودآگاه مشتری دسترسی داشته باشیم.
دیدن این دوره به شما یک دانش خیلی مدرن میده که میتونید باهاش در مسیر شغلی پیشرفتهای چشمگیری داشته باشید.
- تعارض منطق و هیجان در تصمیمات مشتریان
- ساختار سه لایه ی مغز: بررسی مغز قدیم
- ساختار سه لایه مغز: بررسی مغز
- نمونه هایی از چگونگی تصمیم گیری بخش ناخودآگاه مغز مشتریان
- قلاب های مغز قدیم
- داستانگویی: ابزار طلایی ترغیب ناخودآگاه
- کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک
- عضو هیئت علمی مدرسه عالی کسبوکار ماهان
- مدیر گروه دورههای فروش مدرسه عالی کسبوکار ماهان
- دبیر سرویس کسب وکار مجله موفقیت
- مترجم سه عنوان کتاب و نویسنده بیش از ۶۰ مقاله در مجلات داخلی
- مشاور مورد تایید سازمان نظام روانشناسی در حوزه مشاوره شغلی
- عضو هیئت علمی مرکز آموزش و مشاوره کسب وکار آوان
- عضو تیم مشاوران توسعه اشتغال وزارت کار در استان قم
- همکاری با بیش از ۶۰ برند خصوصی و دولتی
- تدریس و سخنرانی در بیش از ۱۳۰ رویداد آموزشی
- بیش از ۹ سال سابقه مشاوره و تدریس
استارت بــــاکس

استارت باکس کارابیز فاصله تو رو تا کار جدیدت، رسونده به ۹۰ ساعت، توی این دوره مهارت هایی رو یاد میگیری که باهاشون می تونی مسیر شغلی بهتری پیدا کنی یا خودت وارد دنیای کارآفرینی بشی. استارت باکس کارابیز، ۱۵ درس از دنیای کسب و کار، دنیای کارآفرینی و مهارت های نرمه. ۱۳ تا درس رو برات انتخاب کردیم، ۲ تا درس رو هم تو از بین درسهای اختیاری برمیداری. محتوای استارت باکس ۱۸۰ روز در اختیار شماست تا بتونید این درسها رو ببینید و یاد بگیرید. برای راحتی شما، ما ۱۵ درس رو به سه استپ ۵ تایی دسته بندی کردیم. پیشنهاد میدیم هر هفته ۱ ساعت از درس های اون استپ رو تماشا کنید.