دوره آموزشی نورومارکتینگ و کاربرد آن در فروش

سرفصل های دوره:

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

فصل اول | آشنایی با محیط نرم افزار

6 جلسه
6 ساعت

فصل دوم | شناخت ابزار ها

6 جلسه
6 ساعت

فصل سوم | طراحی کاتلوگ

6 جلسه
6 ساعت

فصل چهار | طراحی ست اداری

6 جلسه
6 ساعت

فصل پنج | آموزش روتوش

6 جلسه
6 ساعت

فصل شش | طراحی و تکنیک های پیشرفته

6 جلسه
6 ساعت

فصل هفت | ترفند‌ها و کلید میانبر

6 جلسه
6 ساعت

فصل هشت | پروژه شماره 1

6 جلسه
6 ساعت

فصل نه | پروژه شماره 2

6 جلسه
6 ساعت

شرایط دریافت مدرک

برای دریافت مدرک باید حداقل ۸۰% دوره را به صورت آنلاین از سایت مشاهده نمایید تا فرم درخواست مدرک برای شما نمایش داده شود.
دقت کنید که وضعیت مشاهده بر اساس تک تک ثانیه های مشاهده شده لحاظ شده و در صورتیکه که ویدئو را جلو ببرید و رد کنید درصد محاسبه نخواهد شد.

دوره آموزشی نورومارکتینگ و کاربرد آن در فروش

مارکتینگ و فروش همواره در طول تاریخ موضوع مهمی بوده. سنگ بنای چرخه اقتصادی و کسب‌وکارها بر پایه‌ی فروش گذاشته شده و به همین دلیل رقابت زیادی در این حوزه وجود داره. برای این‌که بتونیم توی این رقابت پیروز بشیم لازمه که دانش به روزی داشته باشیم. نورومارکتینگ یکی از به روزترین دانش‌ها در این زمینه‌س.
در نورومارکتینگ به این می‌پردازیم که تصمیم خرید در مغز مشتری چطور شکل می‌گیره، ساختارهای مغز انسان چطور عمل می‌کنه و کاربرد شناخت این ساختار در فروش چیه. نقش قسمت ناخودآگاه در تصمیم گیری خریدار چیه و چطور می‌تونیم به ناخودآگاه مشتری دسترسی داشته باشیم.
دیدن این دوره به شما یک دانش خیلی مدرن میده که می‌تونید باهاش در مسیر شغلی پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته باشید.

نظرات کاربران

مشخصات دوره

دوره آموزشی نورومارکتینگ و کاربرد آن در فروش

مجید مجیدی

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

پیش نیاز: 

برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداری.

قیمت: 600 هزار تومان