دوره آموزشی تحقیقات بازار

منتخب درس های استارت بــــاکس

اگه دوست داری وارد یه حوزه جدید بشی و یک دانش بهروز رو یاد بگیری، دوره تحقیقات بازاریابی برات مناسبه. افرادی که وارد این حوزه میشن هم میتونن به عنوان متخصص در صنایع و شرکتها مشغول به کار بشن و هم میتونن به طور مستقل در این حوزه کار کنن. به همین دلیل هم در سالهای اخیر خیلی از متخصصین جهت کارآفرینی و یا استخدام به یادگیری این حوزه علاقهمند شدن.
توی این دوره یاد میگیری تحقیقات بازاریابی چه نقشی در فرایند کلی کسبوکار داره، مراحل اجرای یک پروژه تحقیقات بازاریابی چیه و برندهای معتبر ایرانی چطور در این زمینه فعالیت میکنن و تو چطور میتونی از این دانش به عنوان امکانی برای ورود به دنیای کسبوکار استفاده کنی.
توی این دوره چه مباحثی یاد میگیرم؟
مدرس دوره :
علی مریخ نژاد

- دکتری مدیریت بازرگانی با گرایش مدیریت بازاریابی
- عضو بنیاد ملی نخبگان
- عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
- مدرس دانشگاهد تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مشاوره ی کسب و کار هایی مثل بانک آینده و ایران مال و…
- دارای 10 مقاله و کتاب به چاپ رسیده
- بیش از 2000 نفر دانشجو و دانش پذیر
مخاطبین دوره :
پیش نیاز دوره :
برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیشنیازی نداری.

تعداد جلسات: 6 جلسه

استاد: علی مریخ نژاد

مدت زمان آموزش:6 ساعت
استارت بــــاکس

استارت باکس کارابیز فاصله تو رو تا کار جدیدت، رسونده به ۹۰ ساعت، توی این دوره مهارت هایی رو یاد میگیری که باهاشون می تونی مسیر شغلی بهتری پیدا کنی یا خودت وارد دنیای کارآفرینی بشی. استارت باکس کارابیز، ۱۵ درس از دنیای کسب و کار، دنیای کارآفرینی و مهارت های نرمه. ۱۳ تا درس رو برات انتخاب کردیم، ۲ تا درس رو هم تو از بین درسهای اختیاری برمیداری. محتوای استارت باکس ۱۸۰ روز در اختیار شماست تا بتونید این درسها رو ببینید و یاد بگیرید. برای راحتی شما، ما ۱۵ درس رو به سه استپ ۵ تایی دسته بندی کردیم. پیشنهاد میدیم هر هفته ۱ ساعت از درس های اون استپ رو تماشا کنید.