دوره آموزشی تحقیقات بازار

سرفصل های دوره:

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

فصل اول | آشنایی با محیط نرم افزار

6 جلسه
6 ساعت

فصل دوم | شناخت ابزار ها

6 جلسه
6 ساعت

فصل سوم | طراحی کاتلوگ

6 جلسه
6 ساعت

فصل چهار | طراحی ست اداری

6 جلسه
6 ساعت

فصل پنج | آموزش روتوش

6 جلسه
6 ساعت

فصل شش | طراحی و تکنیک های پیشرفته

6 جلسه
6 ساعت

فصل هفت | ترفند‌ها و کلید میانبر

6 جلسه
6 ساعت

فصل هشت | پروژه شماره 1

6 جلسه
6 ساعت

فصل نه | پروژه شماره 2

6 جلسه
6 ساعت

شرایط دریافت مدرک

برای دریافت مدرک باید حداقل ۸۰% دوره را به صورت آنلاین از سایت مشاهده نمایید تا فرم درخواست مدرک برای شما نمایش داده شود.
دقت کنید که وضعیت مشاهده بر اساس تک تک ثانیه های مشاهده شده لحاظ شده و در صورتیکه که ویدئو را جلو ببرید و رد کنید درصد محاسبه نخواهد شد.

دوره آموزشی تحقیقات بازار

اگه دوست داری وارد یه حوزه جدید بشی و یک دانش به‌روز رو یاد بگیری، دوره تحقیقات بازاریابی برات مناسبه. افرادی که وارد این حوزه می‌شن هم می‌تونن به عنوان متخصص در صنایع و شرکت‌ها مشغول به کار بشن و هم می‌تونن به طور مستقل در این حوزه کار کنن. به همین دلیل هم در سال‌های اخیر خیلی از متخصصین جهت کارآفرینی و یا استخدام به یادگیری این حوزه علاقه‌مند شدن.
توی این دوره یاد می‌گیری تحقیقات بازاریابی چه نقشی در فرایند کلی کسب‌وکار داره، مراحل اجرای یک پروژه تحقیقات بازاریابی چیه و برندهای معتبر ایرانی چطور در این زمینه فعالیت می‌‍کنن و تو چطور می‌تونی از این دانش به عنوان امکانی برای ورود به دنیای کسب‌وکار استفاده کنی.

نظرات کاربران

مشخصات دوره

دوره آموزشی تحقیقات بازار

علی مریخ نژاد

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

پیش نیاز: 

برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداری.

قیمت: 600 هزار تومان