دوره آموزشی بازاریابی و برندینگ

سرفصل های دوره:

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

فصل اول | آشنایی با محیط نرم افزار

6 جلسه
6 ساعت

فصل دوم | شناخت ابزار ها

6 جلسه
6 ساعت

فصل سوم | طراحی کاتلوگ

6 جلسه
6 ساعت

فصل چهار | طراحی ست اداری

6 جلسه
6 ساعت

فصل پنج | آموزش روتوش

6 جلسه
6 ساعت

فصل شش | طراحی و تکنیک های پیشرفته

6 جلسه
6 ساعت

فصل هفت | ترفند‌ها و کلید میانبر

6 جلسه
6 ساعت

فصل هشت | پروژه شماره 1

6 جلسه
6 ساعت

فصل نه | پروژه شماره 2

6 جلسه
6 ساعت

شرایط دریافت مدرک

برای دریافت مدرک باید حداقل ۸۰% دوره را به صورت آنلاین از سایت مشاهده نمایید تا فرم درخواست مدرک برای شما نمایش داده شود.
دقت کنید که وضعیت مشاهده بر اساس تک تک ثانیه های مشاهده شده لحاظ شده و در صورتیکه که ویدئو را جلو ببرید و رد کنید درصد محاسبه نخواهد شد.

دوره آموزشی بازاریابی و برندینگ

دنیای امروز دنیای فروش و تبلیغاته.  بیلبوردهایی که می‌بینید، ایمیل و پیامک‌هایی که دریافت می‌کنید، چیدمان مغازه‌ها، بسته‌بندی وسایلی که می‌خرید، پست‌هایی که توی اینستاگرام می‌بینید و…، هرکدوم تلاشیه برای این‌که شما قانع به انجام دادن کاری بشید یا چیزی رو بخرید!

اما آدما صرفا به خاطر ویژگی‌های یک محصول نیست که ترغیب به خرید اون محصول میشن، بلکه «تصوراتی که از اون محصول توی ذهن افراد شکل گرفته» باعث می‌شه که اون محصول رو بخرن!

ساختن این تصورات ذهنی برای افزایش فروش محصول، وظیفه‌ی بازاریابی و برندینگه.

«اگه نمی‌تونی توی یک طبقه نفر اول باشی، یه طبقه دیگه بساز»

این جمله‌ی معروفیه که توی برندینگ زیاد می‌شنوید. توی این دوره یاد می‌گیرید که برای «اولین» بودن باید چه فرایندی رو طی کنید، چطور رفتارها و نیازهای مشتری رو بشناسید و محصولتون رو متناسب با خواسته‌های مشتری ارائه کنید و چطور برندی بسازید که توی یادها بمونه.

این‌ها مواردیه که اگه بلد باشید، خیلی از شرکت‌ها دوست دارن باهاتون همکاری کنن.

نظرات کاربران

مشخصات دوره

دوره آموزشی بازاریابی و برندینگ

خیام عسگری

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

پیش نیاز: 

برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداری.

قیمت: 600 هزار تومان