دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال

سرفصل های دوره:

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

فصل اول | آشنایی با محیط نرم افزار

6 جلسه
6 ساعت

فصل دوم | شناخت ابزار ها

6 جلسه
6 ساعت

فصل سوم | طراحی کاتلوگ

6 جلسه
6 ساعت

فصل چهار | طراحی ست اداری

6 جلسه
6 ساعت

فصل پنج | آموزش روتوش

6 جلسه
6 ساعت

فصل شش | طراحی و تکنیک های پیشرفته

6 جلسه
6 ساعت

فصل هفت | ترفند‌ها و کلید میانبر

6 جلسه
6 ساعت

فصل هشت | پروژه شماره 1

6 جلسه
6 ساعت

فصل نه | پروژه شماره 2

6 جلسه
6 ساعت

شرایط دریافت مدرک

برای دریافت مدرک باید حداقل ۸۰% دوره را به صورت آنلاین از سایت مشاهده نمایید تا فرم درخواست مدرک برای شما نمایش داده شود.
دقت کنید که وضعیت مشاهده بر اساس تک تک ثانیه های مشاهده شده لحاظ شده و در صورتیکه که ویدئو را جلو ببرید و رد کنید درصد محاسبه نخواهد شد.

دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال

روزانه چند ساعت رو در فضای اینترنت سپری می‌کنید؟ می‌دونستید ایران، رتبه ششم در اعتیاد به موبایل رو دربین کشورهای جهان داره؟

ایرانی‌ها روزانه بین 5 الی 9 ساعت رو در فضای اینترنت سپری می‌کنند. به همین دلیل، اگر قصد بازاریابی و فروش محصولی رو داشته باشیم، محاله که بتونیم از فضای دیجیتال چشم‌پوشی کنیم.

بازاریابی دیجیتال یکی از مهم‌ترین فرایندهاییه که امروزه در سراسر جهان، افراد برای بازاریابی و فروش محصولاتشون ازش استفاده می‌کنن. توی این دوره یاد می‌گیریم در فضای دیجیتال چطور باید با افرادی از نسل‌های مختلف رفتار کنیم و بازاریابی انجام بدیم. با ابزار و راهکارهای بازاریابی دیجیتال آشنا می‌شیم، با اصطلاحاتی مثل کمپین، استراتژی، هک رشد، گیمیفیکیشن آشنا می‌شیم و یاد می‌گیریم چطور می‌تونیم یه دیجیتال مارکتر موفق بشیم.

نظرات کاربران

مشخصات دوره

دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال

سامان صادق زاده

6 جلسه
6 ساعت

100+ دانشجو

پیش نیاز: 

برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداری.

قیمت: 600 هزار تومان