ورود | ثبت نام

کارابیز

نقطه سر خط با یاقوت کسرائیان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تیم لیتیوم - یاقوت کسرائیان

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تو مجموعه ویدئوهای نقطه سر خط، ما مصاحبه های جذاب از کارآفرین ها و بنیان گذارای استارتاپ ها براتون آماده کردیم، از تجربه های سخت و شیرین شون و مسیر رشدشون برای ما میگن، مصاحبه هایی خودمونی، ساده و تاثیرگذار که میتونه راهنمای خیلی از ما باشه که تازه اول مسیر هستیم و می خوایم کارمون رو شروع کنیم.

آشنایی با یاقوت کسرائیان

توی این قسمت نقطه سر خط، یاقوت کسرائیان، یکی از بنیان‌گذاران تیم لیتیوم، برامون توضیح می‌ده چی‌شد که تصمیم گرفت کسب و کار خودشو راه بندازه و چه چالش‌هایی برای شروع کارش داشت. همچنین برامون از اهمیت دونستن اصول مذاکره صحبت می‌کنه. ️

یاقوت متولد 68 و کارشناسی ارشد بازاریابی از دانشگاه تهران داره. هسته 3 نفره تیم لیتیوم تو یک کانون تبلیغاتی باهم آشنا شدن و چون دیدهای نزدیک به هم داشتن، این تیم رو شروع کردن. این تیم نقطه قوت خودش رو پتانسیل فریلنسری ایرانی ها میدونه و هدفش کمک به کسب و کارهای کوچک برای تدوین استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی شون و ایجاد نتیجه بهتر با هزینه بهینه تره.

چرا لیتیوم؟‌

اما ماجرای اسم بامزه تیم لیتیوم چیه و چرا لیتیوم؟ عدد اتمی عنصر لیتیوم تو جدول مندلیف ۳ هست و در ابتدا، گروه لیتیوم هم ۳ نفر بودن به همین دلیل این اسم خاص رو انتخاب کردن.

از دید یاقوت مدرک ارشدش خیلی تو کار و اعتباربخشی بهش کمک کرده و اگر به عقب برگرده تنها حسرتش اینه که همه این مسیر رو زودتر شروع کنه. از دید یاقوت کسرائیان، تجربه کنار دانش خیلی مهمه و اون چیزیه که میتونه شما رو جلو بندازه.

کتاب بخون، سرتیفیکت بگیر ولی در کنارش عملی کردن دانشت رو، حتی مجانی یاد بگیر.

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها