ورود | ثبت نام

کارابیز

نقطه سرخط با محسن نژند

زمان مطالعه: 2 دقیقه
نقطه سرخط با محسن نژند

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

تو مجموعه ویدئوهای نقطه سر خط، ما مصاحبه های جذاب از کارآفرین ها و بنیان گذارای استارتاپ ها براتون آماده کردیم، از تجربه های سخت و شیرین شون و مسیر رشدشون برای ما میگن، مصاحبه هایی خودمونی، ساده و تاثیرگذار که میتونه راهنمای خیلی از ما باشه که تازه اول مسیر هستیم و می خوایم کارمون رو شروع کنیم. تو این قسمت از یکی از کارآفرین های جوان در مورد اهمیت تحصیلات دانشگاهی و مهارت های کسب و کاری صحبت کردیم.
نقطه سرخط با محسن نژند
نقطه سرخط با محسن نژند
لایوگرافی چیه؟ لایو گرافی در سال 1390 زنده شده و طی این سال ها موقعیت خودش رو به عنوان یک راه حل کامل وبینار برای سازمان‌های آموزشی، تجاری و غیرانتفاعی در هر شکل و اندازه تثبیت کرده. در زمان کار از راه دور و آموزش آنلاین ، لایوگرافی  فناوری رو برای همکاری کارامد ، جلسات و ارتباطات آنلاین مناسب ارائه میده. لایوگرافی به هزاران معلم ،مربیان ، بازاریبان، فروشندگان و مدیران در سراسر جهان کمک می‌کنه  تا از طریق اجرای رویدادهای آنلاین در هر مقیاس – از جلسات آنلاین برای حداکثر 25 نفر ، از طریق وبینار تا حداکثر 1 هزار شرکت کننده ، در ارتباط باشند و تجربه خودشون رو حفظ کنند.
لایوگرافی
لایوگرافی
محسن نژند، مدیرعامل لایوگرافی برامون از تجربیاتش می‌گه و از اهمیت هدف‌گذاری حرف می‌زنه که به نظرش، هدف‌گذاری درست رو جایی به ما آموزش ندادن.    

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها