ورود | ثبت نام

کارابیز

نقطه سرخط با رضا شاکری

زمان مطالعه: 2 دقیقه
آژانس دیجیتال مارکتینگ هدف

می‌دونستی فقط با 600/000 تومان می‌تونی به یک مهارت کاربردی مسلط بشی؟

نقطه سرخط با رضا شاکری تو مجموعه ویدئوهای نقطه سر خط، ما مصاحبه‌های جذاب از کارآفرین ها و بنیان گذارای استارتاپ ها براتون آماده کردیم، از تجربه های سخت و شیرین شون و مسیر رشدشون برای ما میگن، مصاحبه هایی خودمونی، ساده و تاثیرگذار که میتونه راهنمای خیلی از ما باشه که تازه اول مسیر هستیم و می خوایم کارمون رو شروع کنیم.
آژانس دیجیتال مارکتینگ هدف
آژانس دیجیتال مارکتینگ هدف
  آژانس دیجیتال مارکتینگ هدف تیم هدف با اشتیاق و تعهد، با به‌کارگیری دانش و تخصص خود سعی در ارائه باکیفیت‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ با بهینه‌ترین زمان و هزینه دارد. هدف با ارائه خدمات در زمینه‌های سئو و بهینه سازی، طراحی سایت، تبلیغات گوگل، تبلیغات آنلاین، و تولید محتوا، افراد و شرکت‌ها را در مسیر موفقیت در دنیای دیجیتال همراهی می‌کند. ازطریق لینک زیر می‌تونید از وبسایتشون بازدید کنید: آزانس دیجیتال مارکتینگ هدف  
آژانس دیجیتال مارکتینگ هدف
آژانس دیجیتال مارکتینگ هدف
رضا شاکری، مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ هدف بهمون می‌گه که اصول راه‌اندازی هر استارتاپی اینه که از ابتدای کار به قدم‌های آخر و جذب سرمایه و غیره فکر نکنیم و قدم به قدم پیش بریم.   رضا همچنین معتقده که جذب نیرو و گسترش اعضای تیم نسبت به هر کار دیگه‌ای سخت‌تره. نظر شما چیه؟ به نظرتون کدوم قسمت راه‌اندازی استارتاپ سخت‌ترین قسمتشه؟

این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

اولین نفری باشید که امتیاز میدهید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها