نقطه سرخط با امیر بادامی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تو مجموعه ویدئوهای نقطه سر خط، ما مصاحبه‌های جذاب از کارآفرین‌ها و بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها براتون آماده کردیم. توی این ویدیوها بنیان‌گذاران از تجربه‌های سخت و شیرین‌شون و مسیر رشدشون برای ما میگن.

مصاحبه‌هایی خودمونی، ساده و تاثیرگذار که میتونه راهنمای خیلی از ما باشه که تازه اول مسیر هستیم و می‌خوایم کارمون رو شروع کنیم.

مجموعه رسانه‌ای ایرانما، در زمینه مشاوره و مدیریت رسانه، تولید و بازاریابی محتوا، ساخت تیزرهای تلویزیونی، پوشش رسانه‌ای همایش و رویداد و طراحی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کنه. ایرانما تا به امروز و با گذشت ۳ سال از فعالیتش افتخار همکاری با حدود ۳۰ مجموعه بزرگ و کوچک و نام‌آشنا رو داره که به هریک از اون ها با توجه به اهداف و نیازهای سازمانی خدمات متفاوتی را در سطوح کیفیتی عالی ارائه کرده. اون چیزی که ایرانما رو از رقباش متمایز می‌کنه ارائه خدمات باکیفیت اما مقرون به‌صرفه برای مشتریانشه.

امیر بادامی، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ ایرانما در این قسمت از نقطه سرخط مهمان کارابیز بود تا برامون از اهمیت “علاقه” در انتخاب شغل صحبت کنه. آقای بادامی معتقده کسی می‌تونه یه استارتاپ رو راه‌اندازی کنه که بتونه خوب بیزنس رو تحلیل کنه و ارزش جدیدی خلق کنه.

پیشنهاد کارابیــــــز

فریلنسر کیست؟ 10 گام تا فریلنسری پردرآمد

فریلنسر کیست؟ 10 گام تا فریلنسر شدن با درآمد بالا

فریلنسری یکی از حیطه های کاری جذاب این روزهاست. تاثیر افرادی که به صورت مستقل کار می…

مهارت های ارتباطی

مهارت‌ های ارتباطی چیست | تقویت مهارت‌ ارتباطی

همه ما از اولین لحظاتی که به دنیا می آییم ارتباط برقرار کردن را به شیوه های…

عدم تمرکز

عدم تمرکز در محیط کار | کاهش فشار روانی در شرایط بحران

کاهش فشار روانی در شرایط بحران و عدم تمرکز گاهی در وضعیتی قرار می‌گیریم که وجود شرایط…