ورود | ثبت نام

کارابیز

سوالات متداول مدرسه کسب و کار کارابیز

استفاده از پنل کارابیز

خیلی ساده‌ست! کافیه وارد سایت کارابیز بشی و روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنی و اطلاعاتت رو وارد کنی!

همه چی آنلاین و راحته، ورود به سامانه رو بزن، دوره مدنظرت رو بخر و کلاس هات رو آنلاین ببین

بعد از هر ساعت درسی یه کوییز کوتاه داریم و در انتهای هر درس هم یک آزمون داریم. اگر همه آزمون های یک استپ رو موفق بگذرونید، می تونید استپ بعد رو شروع کنید.

دوره ها با دید خودآموز طراحی شدن و نیازی به مشاور نیست، اما شما همیشه به استادها و بخش پشتیبانی دسترسی دارید و میتونید سوالهاتون رو بپرسید.

به صورت متناوب هم وبینار های مختلفی برگزار میشه که شما میتونید با شرکت در اونها عمق فراگیری تون رو بیشتر کنید.

بله برای هر درسی یک بخش ارتباط متنی با استاد طراحی شده که تو قالب پیام و ارسال فایل می تونید با استاد در ارتباط باشید.

پرداخت

هزینه استارت باکس، فقط 4 میلیون تومان گذاشته شده که تقریبا میشه نصف یک ماه حقوق شما تو اولین کاری که با کارابیز پیدا می کنید.

خرید به صورت پرداخت آنلاین هست و به راحتی میتونید از درگاه اینترنتی هزینه بسته رو پرداحت کنید. همچنین شما می تونید استارت باکس کارابیز رو به صورت قسطی هم بخرید، شرایط خرید قسطی تو وب اپ توضیح داده شده.

سوالات مربوط به دوره

هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود نداره و تو هر سنی می تونید با دوره های کارابیز آماده ورود به بازار کار بشید یا شغلتون رو با ما ارتقا بدید.

با توجه به شرایط کرونایی، فعلا کلاسها به صورت تعاملی برگزار می شه و کلاس حضوری نداریم. اما ارتباط شما با کارآفرینها رو به کمک وبینارهای تخصصی ایجاد کردیم تا تجربه شون به شما تو شروع و رشد مسیر شغلی تون کمک کنه.

امکانش هست که دروس بیشتری رو هم بردارید،هزینه کلاس های اضافی از طریق پشتیبانی برای شما ارسال میشه.

ما همه ی 90 ساعت محتوای آموزشی رو همون رو اول در اختیارتون میزاریم، ولی برای یادگیری بهتر با کمک مشاورهای کسب و کاری، یه مسیری رو طراحی کردیم که هر 5 تا درس رو تو یه ترم کوتاه (استپ) بگذرونید، هر استپ 6 هفته است، و مجموع 3 استپ طراحی شده، خبر خوب اینه که شما 180 روز یعنی 6 ماه به محتوای آموزشی دسترسی دارید، راستی نوت برداری یادتون نره!

کلاس های استارت باکس همه به صورت آنلاینه و با وبینار های انتقال تجربه، آموزش شما تکمیل میشه. 

همکاری با ما (همکاری اساتید)

شما می تونید رزومه و دروس تخصصی خودتون رو برای ما به آدرس info@karabiz.ir ایمیل کنید